11/20/15 20:30
(http://www.klassa.bg/)

NVIDIA пусна два мощни VR софтуерни пакета за разработчици

  NVIDIA пусна версия 1.0 на два мощни VR сета за софтуерна разработка (SDK): NVIDIA GameWorks ™ VR и NVIDIA Designworks ™ VR.

 

Когато се използват в комбинация с водещи в индустрията GeForce® и Quadro® графични процесори, тези пакети предоставят на разработчиците необходимите инструменти за създаването на невероятния VR преживявания, увеличаване на производителността, намаляване на забавянето, подобряване на хардуерната съвместимост и ускоряване на 360-градусови видео излъчване ( подробности във видеото).

 

Виртуалната реалност променя драстично нашето ежедневие и начина, по който гледаме на нещата. От комфорта на нашия дом можем да проучваме места, които не сме посещавали, да видиме в детайли проектирането на следващия автомобил или самолет или да седим спортно събитие от гледна точка на треньора или играчите. Постигането на реалистично преживяване е сложна задача, затова завладяващата виртуална реалност изисква 7 пъти по- висока графична обработка в сравнение с традиционните 3D приложения и игри.

 

И двата SDK пакета разполагат с изчерпателен набор от APIs и библиотеки за разработчиците на слушалки и приложения, като новата рендираща технология NVIDIA Multi-Res Shading, която увеличава производителността с до 50% докато запазва високото качество на изображението.

 

Версия 1.0 на софтуерните пакети (SDK) предлагат поддръжка за Windows 10.

 

GameWorks VR

За разработчиците на игри и приложения GameWorks VR SDK включва:

·           Multi-Res Shading- иновативна рендираща технология за виртуална реалност, в която всяка част на изображението се обработва, за да отговори на плътността на пикселите на изображението, в резултат на което се получава възможно най- добрата картина. Тази технология използва  мултипроекторната архитектураNVIDIA Maxwell™, за да представи множество гледни точки посредством една- единствена стъпка, предоставяйки значителни подобрения в производителността.

·           VR SLI— тази технология има за цел да подобри качеството на VR приложенията, където няколко графични процесора могат да се пренасочат към едно от очите, за да се подобри стерео обработката.

 

GameWorks VR вече е интегриран във водещите гейм енджини. Epic Games обявиха поддръжка за GameWorks VR Multi-res Shading и VR SLI функции в предстоящата версия на популярния си Unreal Engine 4.

 

GameWorks VR доставя също така специфични функции за VR разработчици, включително:

 

·           Context Priority осигурява по-добър контрол над задаването на задачи на графичния процесор по поддръжката на сложни характеристики на VR техниката, като асинхронно "изменение във времето", което намалява драстично забавянето и бързо  приспособява изображения когато геймърите движат главите си като не се налага повторното рендиране на всеки нов кадър.

·           Direct Mode—третира VR слушалките като VR дисплей (не като обикновен Windows монитор) достъпно само за VR приложенията, предоставя по- добра plug and play поддръжка и по- добра съвместимост при VR слушалките.

·           Front Buffer Rendering—намаля латентността и подобрява образа на изображението.

 

DesignWorks VR

За разработчиците на професионални VR приложения в производствените отрасли , медии и развлекателна индустрия , нефтен бизне, както и медицински изображения , NVIDIA Designworks VR създаде GameWorks VR SDK с добавени мощни инструменти , като :

 

·           Warp and Blend— нови APIs, които предоставят приложения за геометрични корекции и интензивни промени при десктопите за създаване безпроблемни VR среди без никаква латентност.

·           Synchronization— техники за предотвратяване на прекъсване и разминаване на изображенията като същевременно се създава един голям плот, която се задвижва от множество графични процесори или клъстери. Различни технологии като Frame Lock, Stereo Lock, Swap Groups и Swap Barriers са на разположение на разработчиците за проектиране на експанзивен VR CAVE и къстлърни среди.

·           GPU Affinity— осигурява драматични подобрения в производителността чрез управление на графиките и рендиране в множество графични процесори.

 

VR разработчиците могат да свалят GameWorks VR SDK от https://developer.nvidia.com/gameworksVR. Обновената версия на DesignWorks VR е достъпна чрез регистриране в сайта: https://developer.nvidia.com/designworks-vr.

 

За да сте в течение с NVIDIA

Следете блога NVIDIA blog, последвайте страниците на компанията във  Facebook, Google+, Twitter, LinkedIn и Instagram, гледайте видеа NVIDIA в YouTube и снимки във Flickr.

 

За NVIDIA
Since 1993, NVIDIA (NASDAQ: NVDA) has pioneered the art and science of visual computing. The company’s technologies are transforming a world of displays into a world of interactive discovery — for everyone from gamers to scientists, and consumers to enterprise customers. More information at http://nvidianews.nvidia.com/ and http://blogs.nvidia.com/.

 

# # #

 

 

 

Свързани новини:

новини от България
graphic
спортни новини
graphic

Бързи връзки


Търсене


Архив

RSS Абонамент

Новини от Грамофон

"Новини от Грамофон" - Следете последните новини от България и чужбина обединени на едно място. Обновяват се през 1 минута.

 

  •  

Ново: Публикуване