Thalloderma Shop
03/12/17 11:40
(http://www.klassa.bg/)

Малмьо като илюстрация за ислямското бъдеще на Европа

 Как изглежда един завладян от исляма европейски град? Малмьо, в Южна Швеция, е нагледна илюстрация за това, в какво ще се превърне само след няколко години цяла Европа. И макар че медиите, както и цялата "секта на политическата коректност", щателно прикриват истината, тя става все по-очевидна за онези, които все пак искат да я видят.

Преди време местната преса в Малмьо с умиление описваше, как неколцина либерално настроени шведски доброволци са помогнали на двама млади сирийски имигранти да започнат собствен бизнес в съседния Хелсинбори, откривайки там кафе със зала за пушене на наргиле. Журналистите се надпреварваха да възхваляват трудолюбието на имигрантите и солидарността на доброволците, внушавайки, че стотиците хиляди мюсюлмански имигранти, заливащи Швеция, могат успешно да бъдат интегрирани и да просперират, благодарение на своето усърдие. Всъщност, кой би посмял да твърди, че те не са в състояние да станат интегрална част от шведското общество?

Наскоро обаче, полицейска акция в кафенето на двамата сирийци показа нещо съвсем различно. В мазето на заведението полицаите откриха шведско момиче, приковано с верига към радиаторите на парното отопление. Оказа се, че тя е била превърната в сексуална робиня на най-малко седмина имигранти, начело със споменатите по-горе двама герои на местната преса, прославили се със своето "трудолюбие": 28-годишният Халед Азис и 23-годишният Тарик Бакар. Полицията съобщи, че момичето е било отвлечено на една от улиците в Малмьо от четирима араби, претендиращи да получат статут на бежанци. Те я вкарали в колата си, закарали я в кафенето и там я вързали с желязна верига, провръщайки я в наложница на цялата арабска компания и изнасилвайки я по всички възможни начини, като паралелно с това са я пребивали и унижавали. На всичкото отгоре, въобще не са възнамерявали да я пуснат някога, разчитайки да я използват като сексуална робиня докато не умре.

Съдебният процес срещу сирийските собственици на кафенето приключи през януари 2017. Двамата бяха осъдени само на четири години, освен това трябва да платят компенсация от 30 хиляди долара на отвлеченото от тях момиче. Обвинението срещу тях беше само за изнасилване, но не и за отвличане и изтезания. След това, либералният шведски съд реши, че сирийците следва да бъдат депортирани от Швеция, вместо да отидат в затвора. Петимата останали обвиняеми пък бяха освободени, тъй като се оказа, че прокуратурата не разполага с достатъчно доказателства за да ги изправи пред съда.

В хода на процеса стана ясно, че единият от сирийците е проникнал незаконно в Швеция още през 2010. Тогава властите са му позволили да остане, макар че молбата му за получаване на бежански статут е била отхвърлена. Вторият пък е пристигнал в страната през 2014, като всеки месец е получавал от шведската държава по 800 долара, плюс стипендия за да завърши образованието си - и всичко това за сметка на шведските данъкоплатци.

Малко преди това се появи друга публикация, че шведската полиция е постигнала напредък в разследването на още едно престъпление на сексуална основа, при което неколцина млади мюсюлмани са изнасили бежанка - майка на две деца. Първоначално полицаите смятаха, че стана дума за "обикновено изнасилване", но след това установиха, че престъплението, което е било извършено в бежански лагер, построен специално за новите мюсюлмански имигранти, е дело на 48 (!) мъже, настанени в него.

И това не е всичко. Преди около месец се случи още едно ужасяващо изнасилване, този път в друг шведски град - Упсала. Там група афганистански имигранти отвлече местно шведско момиче, което вероятно е било пияно, след което в течение на няколко часа я изнасилваше, транслирайки кошмарната сцена директно по Фейсбук. Десетки хиляди души са следели с интерес развитието на събитията, като някои дори са го записвали. Все пак, имало е и такива, които са уведомили полицията, която в крайна сметка е открила, къде се случва всичко това и е задържала насилниците.

Как обаче реагириха шведските власти? Съдът в Упсала отказа да депортира петимата млади афганистанци, изнасилили шведското момиче, тъй като в Афганистан ги очаквало (съгласно шариата) "твърде опасно" наказание.

Помислете си, колко силно би трябвало да е презрението, което изпитват към местните жени имигрантите, които очевидно ги смятат само за сексуални играчки. Или пък колко силно е презрението им към шведския начин на живот или към Европа, като цяло, към всичко, което тя представляваше доскоро.

На 16 януари 2017 десетки шведи излязоха по улиците на Малмьо за да демонстрират срещу ескалацията на насилието, което достигна невиждани дотогава мащаби и доведе до многобройни жертви. Последната в онзи момент беше 16-годишното момче от иракски произход Ахмед Убейд, убито в хода на престрелка между враждуващи етнически банди. "Децата ни би трябвало да играят в парка и да спят спокойно" - заяви чичото на убития Хусам Аба. И така, десетки шведи излязоха на улиците, което е много за един толкова флегматичен народ, който обаче усеща, че бъдещето му е застрашено.

Навремето Малмьо беше изключително спокоен град, но днес се е превърнал в криминалната столица на Северна Европа, чиито жители живеят в постоянен страх. Децата вече не излизат на улицата, а жените избягват да се движат нощем. Впрочем, те избягват и да пазаруват в местните търговски центрове, където днес можете да срещнете само мъже, точно както е и в Близкия Изток. Говорителят на районната полиция Ева-Гун Вестфорд признава, че: "броят на изнасилванията и сексуалните посегателства срещу жени и деца нараства, а прогнозите са, че тази тенденция ще се задълбочи". Всъщност, думата "нараства" е твърде слаба, тъй като броят на този вид престъпления във въпросния район на Малмьо е скочил с цели 1472%, а за Швеция, като цяло, ръстът е с 300%.

Каква е причината за всичко това

В Швеция е забранено да се говори за това, не бива и да се пита, какво всъщност се случва. Всички знаят обаче, че Малмьо се е превърнал в град с наистина колосална мюсюлманска общност. В самия град живеят около 350 хиляди дущи, като 100-150 хиляди от тях са мюсюлмани. Повечето живеят в квартал Розенгард (където мюсюлманите са 90%), но не само там.

През последните три години, когато броят на имигрантите от ислямските държави започна рязко да нараства, мюсюлманите от квартала започнаха постепенно да се заселват и в съседните райони. Според някои оценки, в момента те са почти 40% от населението на Малмьо. Точни данни липсват, защото статистика за религиозната принадлежност на жителите не се публикува, впрочем в Швеция тя въобще е забранена, защото изнасянето на подобни данни се смята за "проява на расизъм".

С други думи, наближава денят, когато мюсюлманите в Малмьо ще станат мнозинство. Броят им нараства с всеки изминал месец благодарение на много по-високата раждаемост, в сравнение с тази при коренните шведи, както и на продължаващия поток от имигранти (десетки хиляди пристигат в Швеция всяка година) и политиката на "събиране на семействата" на мигрантите. Много от тези имигранти се заселват в Малмьо.

На практика в града се извършва процес на подмяна на населението. Представители на местната христианска общност масово го напускат, прехвърляйки се най-вече в Стокхолм или въобще напускайки Швеция, а Малмьо междувременно се пълни с още повече мюсюлмани. Общо в Швеция живеят 9,5 млн. души, като около един милион от тях са мюсюлмани, т.е. над 10%, което е почти колкото в Израел (14,5% от гражданите на страната ни са мюсюлмани). Това е невидима, но фатална граница, отвъд която - както сочи практиката - мюсюлманите започват да се усещат като господари на положението.

И така, докато апологетите на "политическата коректност" упорито продължават да внушават, че Малмьо се е превърнал в "чудесен космополитен град с великолепна близкоизточна кухня" (а също с отлични арабски кафенета, особено препоръчителни за младите шведски момичета!), на практика това е един окупиран град с нови господари, нов език и нова религия. И, което е най-важното, с нова шариатска визия за бъдещето. Между другото, когато питат младите европейски мюсюлмани, как биха обяснили съществуването на ислямисткия тероризъм, те в един глас отговарят, че терористите не са мюсюлмани.

Любопитно е, че в Швеция все още не се говори за съществуването на две паралелни държави. Но, кой знае, може би това тепърва ще се случи.

В Швеция е забранено да се критикува пълзящата ислямизация на страната, както и подкрепящите този процес политици. Онези, които си го позволяват, рискуват да попаднат в затвора. Така, политическата коректност бива поставена над такова изконно демократично право като свободата на словото. Сред най-скандалните случаи в това отношение е този с полицейския офицер Петер Спрингер, който наскоро си позволи да наруши мълчанието и да сподели пред медиите, че почти всички изнасилвания, убийства и други свързани с употребата на насилие престъпления са извършени от толкова превъзнасяните от журналистите мюсюлмански бежанци.

Естествено, срещу този офицер моментално беше предприето разследване по обвинение в пропаганда на омраза и расизъм. От друга страна, мнозина застанаха на негова страна и се опитват да му помогнат, създавайки в негова подкрепа дори специална страница във Фейсбук. Само че в Швеция всеки, който си позволи да се усъмни в ползата от заливането на страната с това слабо, но хомогенно и отмъстително население, незабавно бива обявен за фашист и расист, който задължително трябва да бъде "превъзпитан".

Затова е разбираемо, че местните медии гледат да не споменават нищо за нещата, за които пиша по-горе. Освен, ако нямат никакъв друг избор. Затова пък в Интернет буквално гъмжи от "политически некоректни" материали, чиито автори са коренни шведи.

Между другото, в Малмьо има огромна шиитска общност, която контролира най-голямата джамия в града, като членовете и са предимно иракчани, ливанци и афганистанци. Затова и празнуването на големия шиитски празник Ашура се характеризира в този град с такъв размах (включително с масово шествие по главните улици), сякаш се случва в Техеран или Кабул.

Общественото пространство принадлежи на шиитите. През последните три години обаче, в Малмьо се появиха и немалко сунити: отново иракчани, сирийци, палестински араби, египтяни и йорданци. В резултат между двете мюсюлмански общности в града вече съществува определено напрежение. Тъй като сунитите все още не разполагат със собствена голяма джамия, обикновено правят празничните си молитви в градския парк. Това е най-вече начин публично да обозначат намерението си да увековечат своето присъствие в Малмьо, както и, че именно те са господарите тук. Тоест, става дума едновременно и за предизвикателство, и за предупреждение. Но най-вече за заплаха. Шведските власти обаче или се правят, че не забелязват случващото си, или наистина не го осъзнават...

Десетките хиляди деца мюлюлмани в Малмьо старателно избягват каквато и да било социализация сред своите шведски връстници, с които те на практика дори не общуват. Тези млади мюсюлмани или не учат и не работат, шляейки се из местните молове, които са се превърнали изцяло в тяхна територия, или пък си прекарват времето в създадените през последните години в града ислямски училища като "Ел-Хакма" например. За лидерите на мюсюлманската общност очевидно е много важно следващото поколение шведски мюсюлмани да бъдат възпитани в духа на исляма и да получат ислямско образование, което родикално се отличава от местното. Освен това за тях е от голямо значение децата им да знаят арабски.

Религиозните водачи забраняват на младите мюсюлмани да общуват с шведите, които се смятат от тях за неверници и грешници, живеещи в непозволен разврат. Те очевидно се опасяват, че местните ще развратят и младите шведски мюсюлмани, като това се отнася най-вече за жените, които са длъжни да ходят с фередже, да бъдат скромни и да си стоят предимно вкъщи.

Политическото заиграване на левицата с ислямистите

Междувременно, шведската левица вече осъзна, колко мощна електорална сила представляват местните мюсюлмани и разчита, че те масово ще гласуват за нея, тъй като именно тя ги допусна в страната. Така, левите за пореден път се обединяват с ислямистите, макар че на пръв поглед между тях няма нищо общо.

Пак по същата причина лявото шведско правителство оглавява антиизраелския лагер в Европа, разчитайки по този начин да спечели гласовете на избирателите мюсюлмани. Както е известно, в момента в Швеция управлява ляво коалиционно правителство на малцинството, което не разполага с мнозинство в Парламента, но продължава да държи властта.

Как става това? Много просто - сегашната т.нар. "десница" се опасява да свали правителството, тъй като на изборите голяма част от избирателите и ще предпочетат да гласуват за наистина дясната партия "Шведски демократи", чиято популярност нараства с всеки изминал ден, именно заради случващото се в тази страна, за което споменах по-горе.

За да участваш в общинските избори дори не е задължително да бъдеш шведски гражданин. И тъкмо затова електоралната сила на мюсюлманските имигранти е толкова голяма. На практика, те вече решават, кой ще управлява страната. За това не е случайно, че думата "исламофобия" се е превърнала в едно от най-тежките обвинения в Швеция. В същото време - точно както преди повече от седемдесет години - да бъдеш "антисемит" се приема за нещо нормално. Така например, песните на известния рапър от Упсала Дани М. буквално преливат от антиеврейски лозунги, но това очевидно си е в реда на нещата и не пречи на никого. Защото истината е, че левицата живее от тази омраза и отлично я използва за собствените си цели.

И така, този, който се осмелява да говори с омраза за мюсюлманите, е "расист", но онзи, който демонстрира ненавист към евреите е просто либерал. Очевидно днес в Швеция отново е на мода да бъдеш "умерен антисемит". Впрочем, в Малмьо например, можеш да си позволиш и да не си чак толкова умерен в това отношение, в рамките на културата на легитимния антисемитизъм, която носят със себе си от своите държави мюсюлманските имигранти.

В мюсюлманските квартали в Малмьо, Стокхолм, Упсала и други шведски градове гъмжи от незаконни оръжия, което местните банди използват в криминалните си войни, като онази, която се случи в навечерието на новата 2017 в центъра на Малмьо например. Не бива да се съмняваме, че в тези райони, където полицията не смее да влиза, са се притаили и немалко привърженици на джихадистките организации. Днес мюсюлманите получават всичко, което поискат от шведското правителство, което не иска да ги настройва срещу себе си. Какво ще стане обаче, ако някой ден им откажат нещо, за което претендират? Взривът може да се окаже много по-опасен от случилото се в Стокхолм преди три години например.

Подобно на брюкселския квартал Моленбек или други подобни места, Малмьо е пълен с квартали, където полицията не смее да влиза. Същото се отнася и за търговските центрове, където, освен всичко друго, можеш свободно да си купиш и наркотици, и оръжие, и проститутки. Наскоро полицията открито призна, че вече не може да контролира града. А, както и известно, без контрол няма и суверенитет.

Бягството на евреите от Швеция

Швеция постепенно се превръща в страна "свободна" от евреи. Нещо повече, тя става опасна за евреите, самоопределящи се като такива. Като това в най-голяма степен се отнася именно за Малмьо. В момента в Швеция са останали само около 15 хиляди евреи - изплашени и избягващи да показват, че са такива. Не е ясно, колко още ще издържат да водят подобен живот.

През 2010 синагогата в Малмьо беше нападната и оттогава изглежда, че за евреите вече няма място в града. Неслучайно Центърът "Симон Визентал" препоръчва той да не се посещава. Днес Малмьо е един антисемитски град, в който един евреин, особено ако изглежда по съответния начин, рискува да бъде подложен на оскърбления и насилие. Затова много еврейски семейства вече напуснаха страната, като малка част от тях се преселиха в Израел. През миналата 2016 например, това са направили 28 еврейски семейства от Швеция.

"Евреите водят кампания срещу мен" - обяви наскоро външният министър на Швеция Маргот Валстрьом, която е поредната шведска "приятелка на евреите". Показателно е, че шведите, израснали в атмосфера на социалистическо послушание, въобще не се възмутиха срещу думите и, предпочитайки да не задават излишни въпроси.

Това, което навремето не успяха да направят нацистите, успешно се осъществява днес от мюсюлманите. Евреите бягат от Швеция. И това става през 2017. А по-лошото е, че случвашото се днес в Швеция е моделът за бъдещето на останалата Европа, т.е. това е началото на нейния залез.

Малмьо през 2017, това е Европа през 2020. Наистина, налице е и определена реакция срещу случващото се - десните партии в Западна и Централна Европа усилват позициите си. Не е изключено обаче, че вече е твърде късно. Десетките милиони мюсюлмани, успели да пробият граничните заслони и да нахлуят в Европейския съюз, вече не могат да бъдат върнати обратно. Нито те, нито техните роднини и потомци. Между другото те доста приличат на онези араби, които британските колониални власти навремето - малко преди провъзгласяването на еврейската държава - поощряват да се преселват в земите на Израел за да останат завинаги там като своеобразен противовес на евреите, завръщащи се в своето древно Отечество.

И дори ако консервативната и патриотична партия "Шведски демократи" продължи да укрепва позициите си, не е ясно, дали това е в състояние да подобри ситуацията. Не е изключено, че - точно обратното, политическото и обществено напрежение само ще нараснат.

Ето защо, не бива да завиждаме на европейците. Те са затънали до гуша в собствените си проблеми, които нямат решение. И тъкмо това ги плаши най-много. Защото става дума за капан без изход. А днешният Малмьо е просто тяхното ислямско бъдеще, което стремително ликвидира великата западна култура.

 

* Авторът е експерт по проблемите на арабския свят, научен сътрудинк в Института за междудисциплинарни стратегически изследвания в Херцлия, Израел



geopolitica.eu

Свързани новини:

новини от България
graphic
спортни новини
graphic

Бързи връзки


Търсене


Архив

RSS Абонамент

Новини от Грамофон

"Новини от Грамофон" - Следете последните новини от България и чужбина обединени на едно място. Обновяват се през 1 минута.

 

  •  

Ново: Публикуване